Fortnite Wiki
Advertisement

Ten artykuł jest za krótki. Możesz pomóc poszerzając go.

Burzowa Tarcza, lub "Baza Główna", jest miejscem, gdzie gracz może zbudować swoją własną bazę na stałe. Gracz może odwiedzać swoją Burzową Tarczę, żeby zbudować obronę lub przetrzymać przedmioty. Postęp w budowie będzie zapisany nawet, gdy gracz opuści bazę główną bez rozpoczynania fazy obrony. W każdej lokacji gracz ma oddzielną Burzową Tarczę.

Obrona Burzowej Tarczy[]

Obrona Burzowej Tarczy jest jednym z głównych zadań, które gracz musi rozegrać w celu poczynienia postępu w fabule. Każda lokacja posiada sześć zadań obrony burzowej tarczy. Ukończenie obrony burzowej tarczy pozwoli graczowi więcej misji.

Magazyn Burzowej Tarczy[]

Jako dodatek do ekwipunku gracza, który jest dostępny w trakcie misji, gracze mają dostęp do dodatkowego magazynu, dostępnego tylko w burzowej tarczy i menu głównym. Magazyn domyślnie posiada tylko 5 miejsc do składowania przedmiotów, ale ich ilość może być zwiększona pry użyciu punktów umiejętności i punktów badań.

Gdy gracz otrzymuje nagrody z ekspedycji, które nie mieszczą się do jego ekwipunku, zostają one automatycznie przeniesione do magazynu. W razie skończenia się miejsca w magazynie, przedmioty nie będą dostępne dla gracza, dopóki ten nie zwolni miejsca w jednym ze schowków.

Oddziały Obrońców[]

Gracz może korzystać z usług do 5 Obrońców na lokację. Ilość graczy w oddziale nie wpływa na możliwość przywołania obrońców w misji.

Inne Informacje[]

W przerywniku filmowym widać ogromne drzwi z logiem Vindertechu, których nie da się otworzyć w grze.

Zmiany[]

1.5 Patch Notes (August 28, 2017)
  • Players no longer need permission to use the Constructor BASE ability and Outlander Fragments.
  • The Constructor BASE ability no longer counts toward the building total.

8.10 Patch Notes (March 12, 2019)

*Enhanced Demolition: Break buildings in your storm shield immediately and get your materials back.

8.10 Patch Notes (March 20, 2019)

*Enhanced Demolition removed

Przypisy[]

Advertisement