Lodowe Lądowiska – imienna lokacja występująca w trybie Battle Royale. Została dodana na początku 7 seoznu.

Battle Royale Edytuj

Informacje taktyczne Edytuj

Znajduje się tu wystarczająca ilość przedmiotów dla całego oddziału. Mała, lecz nie zerowa, popularność tego miejsca sprawia, że jest to idealne miejsce dla osób, które chcą zebrać przedmioty i przetrwać trochę dłużej, nim spotkają pierwszych przeciwników. Pojawia się tu całkiem sporo kulojazdów, więc nie trzeba się przejmować burzą.

Lodowe widok z mapy

Budowa Edytuj

Lodowe Lądowiska znajdują się na zachodnim brzegu mapy. Na zachód od lokacji znajduje się Srogi Szczyt. Pełniła ona funkcję lotniska (gdy w grze były samoloty), a aktualnie jest parkingiem dla kulojazdów. Można tu znaleźć furgonetkę restartu.

Hangary Edytuj

Dwa budynki stojące na brzegu lokacji. Są prawie identyczne. W obu znajdują się 2 skrzynie i pojemniki z amunicją. Można tu znaleźć kilka półek, stojaków, zbiorników na paliwo i metalowych skrzyń. Jest to też miejsce pojawiania się maksymalnie ośmiu kulojazdów. Za hangami znajduje się mała farma słoneczna. Między nimi stoi automat z przedmiotami.

Wieża kontroli lotów Edytuj

Przy pasie startowym stoi wieża kontroli lotów. Można tam znaleźć dwie skrzynki. Jedna znajduje się na samej górze, a druga w dolnej kondygnacji. Aby się do niej dostać należy zniszczyć ścianę.

Zabudowania na górze Edytuj

Na górze lokacji można znaleźć dwie małe budki, w których pojawia się kulojazd, skrzynia z przedmiotami oraz pojemnik z amunicją. Nieco dalej znajduje się mała budowla połączona z głównym kompleksem klatką schodową. Tam również znajduje się skrzynia oraz kilka przedmiotów codziennego użytku. Ostatnim budynkiem jest swego rodzaju stacja radarowa. Znajdują się tam aż 3 skrzynki i 3 pojemniki z amunicją. Parter tego budynku jest przysypany przez śnieg.

Główny kompleks Edytuj

Jest to największy budynek w lokacji. Posiada aż cztery wejścia i dzieli się na trzy poziomy. Na najwyższym znajduje się coś w rodzaju sypialni dla pracowników lotniska. Można tam znaleźć 2 skrzynki i 2 pojemniki z amunicją. Nieco niżej umieszczone jest centrum dowodzenia, gdzie znajduje się skrzynka i pojemnik z amunicją, a w sali do której można dojść tunelem można znaleźć pracownię, również z jedną skrzynką. Idąc dalej korytarzem można napotkać małe pomieszczenie ze zbiornikami paliwa i skrzynką, a tuż obok schodów znajduje się pracownia Pumy, gdzie również występuje skarb i dwa pojemniki z amunicją. Na najniższym poziomie znajduje się strefa różnego rodzaju badań oraz archiwum. Na tym poziomie można znaleźć łącznie 3 skrzynki. Pojawiają się tu również dwa tarany.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.