Fortnite Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Fortnite Wiki
Disambig.png Poniższy artykuł dotyczy the category of items that includes Heroes, Survivors, and Defenders. Dla the resource earned during missions zobacz People (resource).

Ludzie to zbiorowe określenie dla trzech typów postaci w Fortnite: bohaterów, obrońców i ocaleńców.

Typy[]

  • Hero icon.png Bohaterowie są grywalnymi postaciami dzielącymi się na 4 klasy: Soldier icon.png Żołnierz, Constructor icon.png Budowniczy, Ninja icon.png Ninja i Outlander icon.png Rubieżnik.
  • Defender icon.png Obrońcy są sterowanymi przez SI postaciami walczącymi z potworami podczas misji. Każdy obrońca specjalizuje się w używaniu innej broni. Można przywołać ich na Defender Post.
  • Survivor icon.png Ocaleńcy są nie możliwymi do bezpośredniej kontroli postaciami, które można przydzielić do Oddziałów ocaleńców w celu zwiększenia statystyk i różnych statystyk oddziału bohatera gracza.
    • Lead survivor icon.png Główni Ocaleńcy to rodzaj ocaleńców wyróżniający się możliwością umiesczenia w miejscu dla głównego ocaleńca.

Atrybuty[]

Wszyscy ludzie mają 3 atrybuty:

  • Rzadkość: Pospolity, Niepospolity, Rzadki, Epicki , Legendarny lub Mityczny
  • Poziom: Numer od 1 do 50, jest zwiększany przez ulepszanie
  • Stopień: Oznaczany przez ilość gwiazdek Rarity star icon.png od 1 do 5, zwiększany przez ewolucję

Zdobywanie[]

Ludzi można zdobyć przez otwieranie lam i jako nagrody za niektóre zadania i poziomy księgi kolekcji W sczególności People Llamas, Super People Llamas i Super Hero Llamas przede wszystkim zawierają ludzi People Llamas mogą zawierać bohaterów i ocaleńców, natomiast Hero Llamas zawierają tylko bohaterów.