Fortnite Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Fortnite Wiki
Advertisement

Zombie to główni przeciwnicy w Ratowaniu Świata. Mają różne sposoby zachowania mają wspólny cel zadawania obrażeń graczom, budowlom i celom misji. Pojawiają się z Burzy lub śpią w różnych miejscach na całej mapie podczas misji. Mogą zostać obudzone przez graczy poprzez wydawanie hałasu np. strzelając. W misjach na wyższym poziomie mocy mogą pojawiać się potwory żywiołowe.

Zombie Oblężenia[]

 Osobne artykuły: Husk MonstersMist Monsters.
Istnieją dwa główne typy zombie biorących udział w oblężeniu: Pustaki i Mgielne potwory.
Pustaki
Pustaki są głównymi potworami w Ratowaniu Świata. Zadają one średnie obrażenia. Istnieje wiele różnych rodzajów pustaków: Pustak, Husky, Pitcher, 'Sploder, Beehive, Lobber, Huskling, Riot Shielder, Zapper i The Healer.
Mgielne potwory
Mgielne potwory są rzadsze, zadają większe obrażenia i mają więcej zdrowia. Mają bardziej zróżnicowane i skomplikowane ataki. Nie skupiają się one bezpośrednio na celu, ale pomagają w tym innym potworom. Występują w czterech odmianach: Gruchotacz, Takers, Blasters i Flingers.

Inne Potwory[]

Istnieje kilka potworów zachowującyh się inaczej niż wymienione powyżej.

Trolle
Małe, nieszkodliwe potwory pojawiające się podczas minigry Whack-a-Troll Nie atakują bezpośrednio gracza, ale co jakiś czas podczas minigry używają bomby w takim kolorze jak one same, które mogą zranić gracza.
Mimiki
Mimiki są ukryte w niektórych Skrzyniach z łupem poziomu 3 i wychodzą z niej po próbie otwarcia. Zadają duże obrażenia i mają dużo zdrowia, ale zabicie ich zapewnia dużo nagród dla całej drużyny.
Shielders
Małe ducho-podobne potwory latające nad niektórymi pustakami i mgielnymi potworami zapewniając im ochronę tarczą. Chroniony potwór otrzymuje o wiele mniejsze obrażenia, ale shielders mogą zostać zabici, co usuwa tarczę.
Super Shielders
Działają tak samo jak mniejszczee odpowiedniki, ale są od nich mocniejsze.

Król Burzy[]

Jest to boss mieszkający wewnątrz sześcianu dodany w aktualizacji 7.0. Atakuje przywołując pustaki, strzelając laserem z ust i rzucając w gracza wielkimi skałami.

Potwory Specjalne/Wydarzenia[]

Gunslinger[]

 Osobny artykuł: Gunslinger.

Ten pustak pojawia się na koniec 1 części fabuły Doliny Samowitości w misji "Gravestone". Jest podobny do Zapper, ale jest ciemniejszy i ma czerwone oczy.

Vampiric Taker[]

 Osobny artykuł: Vampiric Taker.

Ten pustak jest wersją Wampir przeciwnika Taker. Każdy jego atak leczy go i rani gracza. Można go znaleść w misjach limitowanych czasowo w Heksylwanii.

Chromowany Pustak[]

 Osobny artykuł: Chrome Husky.

Ten pustak jest chromowaną wersją zwykłego pustaka. Pustak ten odrodzi się, jeżeli nie zostanie zabity bronią o ognistym żywiole. Można było go znaleść we wszystkich misjach z mini-bossem podczas wydarzenia Blockbuster (Wersja 4.0).

Epicki Mini-Boss[]

 Osobny artykuł: Mini-Boss.

Ten pustak pojawia się tylko w misjach Zmutowanej Burzy. Za zabicie go gracz otrzymuje nagrodę w postaci 100 Złota.

Galeria[]

Obraz promujący Króla Burzy

Zmiany[]

Patch 1.7.1 (October 11, 2017)
  • Adjusted enemy health and damage values as a result of the Hero scaling changes in this patch.
    • No change at low levels.
    • Increases gradually with difficulty.
    • Monsters will damage players slighter slower at high level.

Advertisement