Fortnite Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Fortnite Wiki

Ten artykuł jest za krótki. Możesz pomóc poszerzając go.

Trap icon.png

Pułapki (ang. Traps) - przedmioty używane do walki z potworami burzy. Można znaleźć je na świecie, zdobyć jako nagrody, lub wytworzyć. Są jedną z podstawowych mechanik gry używanych do obrony fortu. Istnieje wiele różnych funkcji i sposobów ustawienia pułapek. Ulepszanie technologii zwiększy obrażenia zadawane przez pułapki.

Rodzaje Pułapek[]

Istnieją 3 typy pułapek: Ścienne, Sufitowe i Podłogowe, w zależności od powierzchni, na której można je ustawić.

Pułapki Sufitowe[]

 Osobny artykuł: Pułapki Sufitowe.

Pułapki Podłogowe[]

 Osobny artykuł: Pułapki Podłogowe.

Pułapki Ścienne[]

 Osobny artykuł: Pułapki Ścienne.

Mechanika Pułapek w Grze:[1][]

  • Każda pułapka ma określony zasięg działania. Dla większości pułapek jest to 1 kratka.
  • Pułapki mają określony czas przeładowania, który jest czasem pomiędzy dwoma użyciami pułapki. Niektóre większe i mocniejsze pułapki przeładowują się aż do 12 sekund.
  • Pułapki mają określoną wytrzymałość, która jest liczbą możliwych użyć przed zniszczeniem.
  • Jeżeli wytrzymałość pułapki się skończy, ta zniknie.
  • Pułapki nie mogą być naprawione, ale powierzchnia do której są przyłączone owszem.
  • Pułapki nie mogą być zebrane. Gracz musi zniszczyć powierzchnię, do której są przyłączone, albo poczekać aż się zniszczy.
  • Powierzchnia, do której pułapka jest przyłączona nie może być edytowana.
  • Jeżeli powierzchnia, do której pułapka jest przyłączona zostanie zniszczona przez potwory, pułapka też się niszczy.
  • Pułapki nie mogą zranić graczy.*

Uwagi[]

*Pułapki wystrzeliwujące gracza mogą być użyte do zabicia gracza poprzez np. wystrzelenie go w przepaść

Film[]

Fortnite Live - Weapons, Traps and Bullet Snacks (How Weapons and Traps Function)

Zmiany[]

Aktualizacja 1.10 (6 grudnia 2017)
  • Traps no longer set off propane tanks. This allows players more control over when the propane tank explodes and will prevent the explosion from damaging the players own traps.

Przypisy[]