Fortnite Wiki
Advertisement
Disambig.png Poniższy artykuł dotyczy lokacji na mapie w Ratowaniu Świata. Dla nazwanych lokacji w Battle Royale zobacz Lokacje w Battle Royale.

Regiony (ang. Regions) są oddzielnymi strefami w lokacjach w Ratowaniu Świata.[1] Regiony są mniejszymi, tematycznymi strefami z różnymi misjami i zadaniami do wypełnienia.

Wybór Regionu[]

Każda misja na mapie posiada cztery atrybuty wpływające na jej wybór: Typ Misji, Zalecana Moc, Nagrody, i Region.

Po pierwsze, gracz powinien wybrać lokację o odpowiednim dla jego Poziomie Mocy poziomie trudności. Następnie, w zależności od obecnego zadania, gracz musi zdecydować jakich materiałów potrzebuje, jaki typ misji ma ochotę zagrać, jakie nagrody go interesują i jaki region jest odpowiedni do jego celów. Wybranie odpowiedniego regionu jest często ważne dla zadań dziennych, ponieważ wiele z nich wymaga zniszczenia przedmiotów występujących tylko w danym regionie.

Lista Regionów[]

Łąki[]

Łąki to płaski, lekko pagórkowaty teren. Składa się przede wszystkim z kamieni i drzew. Region ten nie jest nadzwyczaj unikalny, jednak posiada trochę jaskiń i kopalni, w których można znaleźć wiele przydatnych minerałów.

Las[]

Las składa się z dużych drzew, znajdujących się na całej mapie. Jest to najlepsze miejsce do zbierania drewna, desek i powrozów. Kamień też jest tu całkiem często spotykany. Ukończenie misji w tym terenie może być utrudnione przez słabą widoczność i czasami cel misji może pojawić się w trudnej lokacji co sprawia, że jest trudniejszy do obrony. Las jest świetny do znajdowania jaskiń i zbierania minerałów.

Przedmieścia[]

Przedmieścia to podmiejskie sąsiedztwo z wieloma domami, samochodami i parkami. Domy są wszędzie i jak można się spodziewać, są tam też skrzynie z łupem. Jest to najlepszy teren do wykonywania zadań dziennych z powodu dużej ilości znajdujących się tu parków i ocaleńców.

Miasto[]

W mieście wszędzie znajdują się wysokie budynki i samochody. Jest to świetne miejsce do obrony celu, ponieważ cel może pojawić się obok budynku z piwnicą dając przewagę broniącym. Jest to też idealne miejsce do zbierania metalu i śrubek i nitów.

Dzielnica Przemysłowa[]

Tak jak miasto, Dzielnica Przemysłowa jest świetnym miejscem do zbierania materiałów. Jest obfita w mechanizmy, co sprawia że jest świetna do zbierania śrubek i nitów, tak samo jak innych materiałów.

Pustynia[]

Pustynia jest regionem dostępnym tylko w Dolinie Samowitości i Twine Peaks. Jest wypełniona opuszczonymi kopalniami, stacjami benzynowymi, zniszczonymi motelami i kamieniami. Jest to dobre miejsce do zbierania kamienia.

Miasteczko Duchów[]

Miasteczko Duchów znajduje się na pustyni i jest tam wiele parków rozrywki, i domów.

Grzmiąca Droga 99[]

Grzmiąca Droga 99 przebiega przez pustynię i stoją wzdłuż niej motele, sklepy, restauracje i stacje benzynowe.

Jezioro[]

Jezioro jest regionem posiadającym, jak nazwa wskazuje, wiele jezior i stawów.

Przypisy[]