Fortnite Wiki
Advertisement

Ten artykuł jest częściowo nieprzetłumaczony, lub przetłumaczony błędnie. Możesz pomóc tłumacząc go.

Stroje (ang. Outfits) są przedmiotami kosmetycznymi możliwymi do zdobycia w Battle Royale. Mogą być kupione za V-Dolce, zdobyte z karnetu bojowego, lub w specjalnych wydarzeniach. Są one czysto kosmetyczne i nie zapewniają żadnej przewagi w grze.

Domyślny Strój[]

Soldiers.png

W trybach Battle Royale i Kreatywnym każdy nowy gracz posiada zestaw 8 różnych strojów, znanych jako domyślne. Gracz nie ma kontroli nad tym, którego z 8 domyślnych strojów używa, są one wybierane losowo na początku każdego meczu.

Obecne 8 domyślnych strojów jest zapożyczone od postaci o klasie Żołnierz w trybie Ratowanie Świata i jest to po 4 postacie obu płci. Czterech mężczyzn to Carlos, Jonesy, Hector i Mansu, a cztery kobiety to Banshee, Rio, Ramirez i Emmy. Wszystkie postacie ubrane są w typowo wojskowe stroje.

Poprzednymi domyślnymi postaciami byli: Hawk, Headhunter, Renegade, Spitfire i Wildcat.

Jak można dojrzeć w zwiastunie trybu Battle Royale podstawowe ubiory bohaterów były pierwszymi dostępnymi do kupienia strojami w Battle Royale, zaraz po uruchomieniu trybu w wiosnę 2017. Gracze mogą odblokowywać nowe ubiory poprzez zakup ich w Sklepie z Przedmiotami za V-Dolce, jako nagrody za wyzwania, lub w Karnecie Bojowym.

Domyślne Stroje w Chinach[]

China Default Skins.png

Chińska wersja Fortnite Battle Royale posiada ekskluzywne stroje, których można używać w grze. Są to Rio, który później doszedł do zestawu domyślnych strojów w zwykłej wersji gry, Evelynn i więcej. Można grać też używając strojów ze zwykłej wersji Battle Royale.

Lista Strojów[]

Zdjęcie Nazwa Rzadkość Typ Zestaw Opis Koszt Źródło
NEw Sidewinder.png Grzechotnica Epicka
BattleRoyaleGlider22.png Lotnia Rzadka
New Renegade Raider Icon.png Najeźdźca-renegatka Rzadka
New Blue Squire.png Niebieski Giermek Rzadka
BattleRoyaleSkin5.png Powietrzny Szturmowiec Rzadka
New Reaper.png Żniwiarz Legendarna